I starten havde Struer Husholdningsskole kun indkørsel fra Holstebrovej.Struer Husholdningsskole er en selvejende institution. Det var en stor dag da den første bestyrelse den 10. november 1955, kunne byde de første 35 elever velkommen under ledelse af forstander Anna Madsen.
Kortet er ikke sendt.