Alle naboer og genboer til Struerskolen fik i 1986 sådan et postkort. Dette kort fik mine forældre i Vesterled 20. Teksten på kortet var som følger: Vi holder åben hus lørdag den 22. marts 1986 kl. 11.00 - 15.00. Kik ind og se hvad vi laver i undervisningen, du må gerne tage venner eller familie med, Hilsen forstander Svend Jensen.
Kortet er ikke sendt.