Hjem Login
Albumliste Seneste uploads Seneste kommentarer Mest viste Højeste karakter Mine Favoriter Søg
Hjem > Postkort fra Struer. > Institutioner i Struer
Klik for fuld størrelse

Alle naboer og genboer til Struerskolen fik i 1986 sådan et postkort. Dette kort fik mine forældre i Vesterled 20. Teksten på kortet var som følger: Vi holder åben hus lørdag den 22. marts 1986 kl. 11.00 - 15.00. Kik ind og se hvad vi laver i undervisningen, du må gerne tage venner eller familie med, Hilsen forstander Svend Jensen.
Kortet er ikke sendt.

hushold4.jpeg hushold3.jpeg hushold5.jpeg hushold5_1.jpeg hushold7.jpeg
Giv karakter til denne fil (Ingen stemmer endnu)